Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.04.2008 15:15 - Писна ми от педераси и цигани
Автор: empire Категория: Хоби   
Прочетен: 5921 Коментари: 4 Гласове:
0





  Ставам сутринта в 7 и 15,приготвям си закуска-след това я унищожавам,отивам на училище и по пътя за училището попадам на страшна гледка-вървят пред мене двама младежи на възраст 15-16 години ( 2-3 години по-малки от мен ,трябва да добавя че изглеждат леко изнежени и фешънски облечи в лпето няма нищо лошо,ама поне малко да приличаха на представители на силният пол.И така върви си зад тези 2 прекрасни индивида и ги слушам как със задоволство единият разказва на другия,че лятото щял да ходи някаде на концерт на Токио хотел с още приятели и щяло да бъде " ама суперскоо ти казвам" и щял да се измъкне от селянията в Самоков и да бъде с "хора"(сигурно е имал предвид още педераси).
Пристигам си в класната стая и какво да гледам : цялата задна стена налепена със постери на разни негри-рапери... двоен удар ! Не понасям рап,а за негрите не искам да пиша защото не ми се псува чак толкова много.И гледам ги чернилките на стената и си викам " Бах,му маамата... до къде стигнахме всички да се кефят на разни маимуни  дето пеят за коли,ебане и дрога ... !? "
  Но и това ще се приживee....   или пък не ... ?

Прибирам се вкъщи.Пускам телевизора - БТВ - Кандидати за слава -  и какво да гледам - отново някакъв мангал се опитва да пee някакви идиотщини.Спрях телевизора

Малко по-късно същият ден- чета 24 часа и все попадам на приятни новини- "Ромчето,което убило възрастната жена в Столипиново било невменяемо","Дон Цеци : В момента в много общини като Сандански и Самаков ние сме първа политическа сила " ... като от това 2-рото наистина ми призля.

Сядам на компютъра-гледам си разни глупости в един форум и попадам на линк от следният сайт  http://www.bgogemini.org/bg/  - педерастката организация кадето в една статия се казва едва ли не какви дървари сме хората в Източна Европа и как лошо сме дискриминирали хомосексуалните...

Малко бой са яли ... а защо мразя педерасите ли ? Не смятам,че е нормално един мъж да се "клеца" с друг такъв,изключително гнусно ми се вижда,а и абсолютно всички религии са заклеймили това като нещо отвратително.
Само като си посмиля,че има такива хора гнус ме хваща!

Гледам новините-щяло да си вкарваме виетнамци да ни работят,все едно сега са ни малко безработните цигани и малко престъпност има,та още утрепки ще "импортваме"....

Влизам вечерта във www.horata.eu  

и се ядосвам още повече на глупавите приказки на някои "хуманисти" как РАСИСТИТЕ били виновни циганите да не са интегрирани в обществото и едва ли не че ако нямло расизъм циганите щяло да бъдат интегрирани... глупости на тРъкалета...
Никаде по белите страни няма добре интегриран - африкано-арабски-азиатски- етнос.Даите ми един пример и от утре ставам най-големият защитник на правата на малцинствата!

И този прекрасен ден свърши за мен със Хайди Клум... заедно със неиният черен приятел и техниет деца-мелези ( мулатчета... то са едни мулатчета ... мамата си джаса ... )и реших повече да не гледам телевизия за тази седмица,но това няма да реши проблема.

 

image




Гласувай:
0



1. satory - Имаш право да мислиш каквото искаш ...
09.04.2008 15:39
Имаш право да мислиш каквото искаш за когото искаш. Изразявай мнението си свободно и без страх. Но оставам с впечетление, че за теб света е едно отвратително място в което не желаеш да видиш нищо хубаво и добро. Преди десет години и аз мислех по този начин. Тогава беше даже още по-зле по някои показатели. Сега обаче съм решил да търся и позитивната страна на нещата. Света е цветен и ако видиш всички нюанси може и да ти хареса. С омраза не се стига до никъде, само се хаби енергия, която би могъл да влагаш в нещо позитивно и стойностно. Живота е прекалено кратък, за да губим време за незначителни неща. И въпреки всичко ще се радвам да изживееш дните си на сърдит млад човек. С времето всичко отминава, дори страстта. Без лоши чувства. Поздрави.
цитирай
2. empire - x
09.04.2008 15:44
Хех,първо мерси за хубавият коментар :)
Света не го виждам като чак толков "черен",даже съм и една доза оптимист,но мисля че е хубаво от време на време човек да си изказва мислите "какво му е на сръце" :)
цитирай
3. анонимен - Draid
30.05.2008 21:03
Аз съм напълно за интегрирането на ромите в пералната промишленост.
цитирай
4. empire - xxx
19.07.2008 12:24
Xxx :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590592
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575