Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.02.2009 19:10 - Аз повече в църква няма да вляза...
Автор: empire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2190 Коментари: 4 Гласове:
0







  Никога повече през живота ми ( може би единствено по специални родови случаи ) няма да вляза в църква да запаля свещ или да се помоля на "БОГА".

 ПОради какви причини да се моля на един БОГ,който "взима" при себе си добри хора съвсем внезапно?
 Защо да се моля на този Бог,който убива всеки ден хиляди млади хора и деца по света? 
 Защо ? 

 Защо да се моля на един Бог,който не ни чува.Бог,който отдавна ни е напуснал и ни е оставил на произвола на съдбата? Защо този Бог,щом е толкова POWERFULL не ни е създал по-умни и съвършени физически по "свой образ и подобие",а ни е направил като калта? 

 Защо?

Докато не получа своя отговор на тези въпроси крака ми няма да стъпи в църква.




 


Тагове:   църква,


Гласувай:
0



1. gre6nicata - Не знам дали е по темата, но...
10.02.2009 23:52
„Аз, Господ, съм допуснал огорчението, с което те бяха оскърбени, да дойде върху им като следствие от техните прегрешения...
Те се бавеха да се вслушат в гласа на Господа, техния Бог; ето защо, Господ, техния Бог, се бави да се вслуша в техните молитви и да им отговори в деня на тяхното нещастие.
В деня на спокойствието си те оцениха лекомислено съвета Ми, а в деня на нещастието си те Ме търсят по необходимост”
цитирай
2. empire - хх
11.02.2009 00:00
Мда...
цитирай
3. zaw12929 - Никога не казвай никога Не се моли ...
11.02.2009 06:19
Никога не казвай никога
Не се моли на грешната икона. Не издавай присъди защото БОГ НИКОГА НИКОГО НЕ Е УБИВА. Нито може да направи зло. Бог е доброто, Създателя и полека животът ще подскаже ба всеки, как да се моли на Бог и да успее!
Съжелявам, че толкова сте огорчен от Бог без да имате доказателства, че той е злото.
Църквата е храм, но не е Бог. Място, за вярващи, за размисъл, за молитва. ако си добронамерен ще усетиш силата на вярата за успеха. Бог е с всеки, защото е наш Създател. И това вече го доказа науката.. Успокойте се! Не се заканвайте никомъ. Бог и религия са две различни неша. И двете са полезни.
цитирай
4. sparhawk - понеже видях, че сте писал
15.02.2009 23:58
и за циганите, ще ви дам такъв пример. Дават им на тях апартамент, хубав, лъскав. Те го рушат, къртят дъските, накрая го изгарят.
Наемателя ли е виновен?
Хората убиват хора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590995
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575