Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.02.2009 13:46 - Вяра имам,мира нямам...
Автор: empire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1079 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.02.2009 13:53





         Много съм се чудил какво всъщност представлява ВЯРАТА,но не само в Бог,който го разкритикувах преди няколко дни,а за ВЯРАТА по принцип.

 Всички вярваме силно в нещо : в любовта на нашия любим човек,в успеха на отбора по футбол,в самите себе си ...

     Не съм особен почитател на разните теории за силата на мозъчните енергии,но като се замислих днес действително има някои случаи в световната история,а и в личен план,за който всеки един от нас веднага би се сетил,как силната вяра в нещо,помага тази цел да бъде изпълнена докрай ! 

   Когато тича човек на стадиона и вече сърцето и всичките му сетива казват СПРИ БЕ ДАМАР,КЪДЕ СИ СЕ РАЗТЪРЧАЛ ТОЛКОВА !
Някаква вътрешна сила ( воля ) ти казва да продължиш и ти продължаваш напред ! До края ! Хех,случва се й да колабираш,ако хептен си дадеш зор,но човек трябва да е готов да прави жертви за убежденията и вярванията си :)

  Но,ми е чуден един друг момент.Вярваш силно,опитваш се с всички усилия да направиш това което искаш,но се проваляш. 
Тогава какво става? Спираш да вярваш или не ? (think)

 Или просто си пренасочваш вярата в друго нещо и продължаваш напред (think)


П.П.Ще ме извините за разхвърляните мисли,но това ме тормози от известно време и реших все пак да го споделя с хилядите си почитатели :D

П.П.2.Заглавието малко съм го копирал от книгита на Мадлен Алгафари "Вяра имам" и "Мира нямам" или както бяха... :)

 


Тагове:   вяра,   Мира,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1585216
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575