Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
02.03.2009 16:37 - Хубавата музика... part 4 ! Не се предавай !
Автор: empire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3573 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 02.03.2009 16:40





   
       Засадата се провали.
Лежах в калната канавка измръзнал,мокър с няколко дълги прорезни рани по цялото ми тяло и берех душа.А дъжда не спираше да вали.
 Знаеха,че ще ги чакаме и вместо победа,днес ще празнувам своята смърт...
И в момента в който чувствах,че напускам тялото си и се извисявам нещо ме захвана силно за врата и ме върна обратно в тялото ми... 
 Не можах да повярвам на очите си ! Истински ангел стоеше пред мен ! Висока,красива руса жена с криле и очи като синьоте небе ме гледаше с поглед изгаряш душата ми отвътре,погледа ме и ме попита : 

 -Какво сега?Решил си да умираш ли?Не,не ми отговаряй,сама виждам,че си се предал,но има още живот за теб!Нима ще оставиш смъртта да те грабне,само защото си проявил слабост веднъж през целия си живот? Не... ти не си такъв човек ! Стани !


     Chicane Ft. Bryan Adams - Dont Give Up



  С огромна мъка се изправих и с невероятно усилие свалих тежката ризница от гърба си.Цялата бе оцапана с кръв,моя,чужда и такава на другарите ми.Поогледах се наоколо и за първи път от видяната гледка на масово клане не се почувствах зле,даже ми стана хубаво! Съдбата бе имала някакви други намерения за мен,щом ме бе оставила жив в този мрачен ден.Огледах се за ангела,а нея вече я нямаше или поне така си мислех.

На върха на близкия хилм бе изключително светло,а вече се свечеряваше.Дъжда който шибаше все по-яростно ми пречеше да видя какво е това нещо там,но веднага се усетих,когато гласа й започна да ме привиква нагоре...
 Тъкмо стигнах върха и се свелех и клепачите ми се затвориха... 
Секунди по-късно се събудих от силен шамар и в ушите ми кънтеше непозната за мен странна песен : 

Lost Prophets - Wake up (make a move)



  Бях в краката й.Дъжда не се стичаше върху нея и не падаше и върху мен.Приближи се почти до земята,усещах дъха й.Погледна ме със сините си очи,зениците й се разшириха и заеха почти цялото място в очите и някак си се почувствах блажено,но грешах.В следващия момент ме хвана за гушата,вдига тялото ми в небето...
Бях сгрешил за нея и сега щеше да дойде края на жалкото ми съществуване,но внезапно тя ме пусна леко на земята и изчезна...
 Не,не бях изгубил вяра...

     
Sting - If I Ever Lose My Faith In You


   Тръгнах из трънаците надолу към близкото селце,което очевидно бе опожарено след неуспешната ни засада.Там ме чакаше още смърт и ужас,но не мислех за това.Ангела бе с мен и нямаше да умра този ден.След тази мисъл някаква вътрешна топлота ме обзе и продължик по пътя си с нови сили.
Малкото селце не приличаше на нищо,което бях виждал досега.От изгорели къщи,буйна растителност се бе завъдила,сякаш не бяха минали часове,а години от опожаряването.
 Нещо странно ставаше тук... Кръвта ми изтичаше по калната земя,от ходенето раната на крака ми се бе отворила и сега зееше страшно.Трябваше да я превържа с нещо,като за целта влязох в една къща,но вътре нямаше нищо... освен цветя !
Стотици цветя навсякъде ! С алени цветове....  същите като кръвта,която капеше от мен...


Avril Lavigne - Keep Holding On




  Събудих се.В същата къща,в която бях припаднал.Лежах на легло и бях превързан целия.Опитах се да стана,не не можах,просто нямах сили за това...
Огледах се наоколо и нямаше и помен от цветята,от другата страна на вратата се шумолеше и влезе ангела.... 
Не,тя не бе ангел.Крилата и ги нямаше,гледах я странно и ме попита : " Как си ? "
Не можах да й отговоря... Просто благодарих на Съдбата,че ме пожали....


 Съдбата обича смелите. Fortis Fortuna Adiuvat !

 

 
          


   

 





Тагове:   музика,


Гласувай:
0



1. miaa - Невероятно си го написал...
02.03.2009 16:43
И в съчитание с една от най-хубавите песни на Роби Уилямс. Съдбата наистина обича решителните , дръзките..ангелите са за тях.
цитирай
2. viki11 - 7. Разликата между любов и обич :...
02.03.2009 16:49
7. Разликата между любов и обич :)

За щастие този линк от блогрола ти са го изтрили, беше голяма боза. Нищо общо с реалността. Момичето или момчето явно изобщо не са наясно с тези неща.
Единият вариант, между впрочем, е да изразяват едно и също и двете думи.
Но ако не, тогава си има приети правила. Но кой му се чете. По-лесно е да пише боза. Дори нямаше никакъв усет към нещата, беше омешано всичко накуп. Пълна бъркотия. Види се, че комай е влюбен/а и нищо повече.
цитирай
3. empire - хихи
02.03.2009 16:52
Веднага го махам :)
Ем,аз го приемах за правно :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590947
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575