Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
04.07.2009 13:25 - Oh,FORTUNA !
Автор: empire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2784 Коментари: 1 Гласове:
0



 


 Блажени да са вярващите ! 

Напоследък се сблъскам наистина като автобус в река с безкрайната човешка наивност и липса на елементарна логика ! 

 Може би много от вас вярват в разни окултни сили,в Бог,в силата на разни талисмани,черни магии,че дори и бели такива ! 
Най-много ме озадачава вярата на хората в извънзените и в това,че края на света идва ! И то съвсем скоро ! 

2012 !!!
 Това е годината в която тотално ще бъдем затрити от лицето на Земята ! Годината на Страшният съд ! 
Стотиците мравки стъпкани от мен ще получат своето възмездие ! 

 Ох,Фортуно защо си решила да ме накажеш толкова скоро ! 
Нима имаше малко възможности да го сториш в миналото ?!? 


 Да ме бе наказала през 2000-ната година,когато трябваше извънземните да дойдат и да ни изтребят ( май така беше ) ! 
Защо не пратиш тези извънземни днес,които чертая разни работи в оризовите полета в щатите да ме приберат сега !? Все се чудя как така все в Америка извънземните правят разни работи и им вредят на фермерите,а в Европа и останалия свят я дойдат,я не дойдат ! Егати нещастниците ! Смърт за световния капитализъм ! 

 Ще ни погуби това желание за печелене на пари ! (ххаахаха ) 

Можеше и да ме погубиш миналата година,когато учените от ЦЕРН пуснаха ускорителя си на частици... В ноща преди да го пуснат се напих като свиня като очаквах да посрещна на другия ден края на света ! Ама на ! Цял ден ме боля главата и псувах учените ! 
  Нещастниците !

Защо !? Питам се защо ! Защо не избухна 3-та световна при войната в Афганистан ? Ами в Ирак ? 
 Дано американците да завземат Иран по-скоро та да я дочакаме поне тази епична война ! Дано ! 

 Хайде ашкулсун мили хора и до нови срещи :)
Да не забравите да пуснете бюлетинка утре,че края на света надали ще дойде 2012,извънземните също няма да кацнат,епична война няма да има,но Хахмед и неговите хора още дълго време ще ни се радват :) 





Тагове:   съдба,   жита,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ledenaiskra - ;)
19.08.2009 19:52
аз мисля че бог няма,има някаква сила ..бог в човека няма но човек в бога да ..
и вярвам в извънземните,не по точно вярвам че има и други .. иначе статията е добра...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1585212
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575