Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
11.07.2009 17:38 - Неща в които НЕ ВЯРВАМ....
Автор: empire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1883 Коментари: 1 Гласове:
0




 Ще ви запозная с няколко неща в които дълбо се съмнявам,че съществуват и се надявам също голяма част от хората четащи блогчето ми да мислят идентично :) Пък и да не е така ще ми е интересно да видя мнението ВИ по тези неща :)

 Най-голямата заблуда за мен е БОГ.Няма БОГ.Не съм го видял,не съм го усетил,на облаците няма никой,под земята има магма,а не дяволи наказващи дебелите търговци с дълги носове и курвентиите!?
Според мен,ние хората,сме измислили боговете от нуждата да знаем,че има НЕЩО над нас,някаква ВЕЛИКА СИЛА,които ни следи,закриля и ни обещава другата голяма заблуда :
ЗАДГРОБНИЯ ЖИВОТ.

 
Ем,ние сме енергия.А пък сме и биологични същества,по същата логика и за тревичката или котката стъпкана от някой багер има задгробен живот.Мхм.А пък и още никой не се е върнал за да каже : " Брей,колко е яко в Рая ! Идвайте всичките ! "  .
 Отново проявяваме нужда да знаем,че има нещо след края ни.Съжалявам,няма нищо такова.Така че,ако живеете идиотската си живейте така,няма кой да ви накаже.

 ЖИТНИТЕ ФИГУРИ направени от извънземни.
Гледали сте такива картинки нали? На разни гадинки ала бала и геометрични фигурки ? Гледали сте :)
 Въпрос : защо такива неща се появяват само в Щатите ? Нима тука на Балканите сме по-долен клас хора ? Или защо не в Азия ? Русия ? И там има много житени полета ! Все в щатите....

 МАГИИ и свръхспособности ! Врачките. В тях определено не вярвам ! Ако имаше такива,които да лекуват с поглед,да предсказват бъдещето света нямаше да е такава прекрасна дупка ( или пък те сигурно са виновни за това ) ! Никой нищо конкретно не е казал,че ще стане и то да се е изпълнило ! Коментарите за Ванга също не ги зачитам :Х

Ем това е :) Малко скучно,ама при тоз дъжд какво да се прави :)





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ми аз съм съгласна с теб на 95%
11.07.2009 17:59
Единствено по въпроса за Ванга мога да поспоря,ама няма смисъл при положение,че нея вече я няма....:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590839
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575