Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.12.2009 11:47 - Мръсотия,климат,България !
Автор: empire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1636 Коментари: 0 Гласове:
2





 Здравейте,отново мои скъпи стотици хиляди блогочитатели по целия свят !
След дълго отсъствие от блог живота на България ( е не съм от най-четените де...) аз отново се завръщам ! Йеаааа ! 

    Та сега да карам по същество ! 
Не съм писал от няколко месеца не защото студентствам и нямам време от учене да седна да напиша два-три реда,а просто ми беше писнало да пиша разни щуротии,но ето на аз отново съм на линия :)

Та такааа сега ще ви запозная с вижданията ми по няколко въпроса,които ме тормозят напоследък ! 


  Климатичните промени и срещата на разни дамари в Копенхаген.

 
Смятам,че почти всички екологични организации са едни шарлатани,които само гледат да прилапат по някое паре от глупаци,които им се връзват на глупостите.
Глобално затопляне там,глобално затопляне онам. Ако сте достатъчно умни да погледнете как са вървели температурните изменения през изминалия век ще забележите нещо ОЧЕВАДНО ! ОЧЕИЗВАДНО направо ! 

 Имало е периоди от 5-10 години в които климата е бил с няколко градуса по-топъл и такива в които е бил по-студен. Нищо НОВО под слънцето ! 
 
 Имало е затопляния,ледникови периоди,праскали са ни астероиди ( Слава БОГУ ,нали не сме могли да се справим с динотата ) и за всичките тези неща НИЕ - ХОРАТА не сме имали никакво участие. Единствено се колебая за астероида,защото може би някъде там има извънземни,едни такива с пипалца на тиквата и са си казали : "Тия пущиняци имат акъл,ама няма само да избият големите дзверове,дай да им помогнеме" ... и прассс ударил ни е астероид..

 Та за срещата в Копенхаген !
Какво да ви говоря за нея - нищо няма да променят :) Ще накарат Китай или Сащ да си намалят продукцията с 20-30% тия луди ли са ? :) 
 А може и да погледнете ей тази статийка : http://www.dnes.bg//world/2009/12/08/licemerie-na-sreshtata-za-klimata-1200-limuzini-140-samoleta.82106

 Хората ще се срещнат супер екологично :)
Вместо от Сащ и Лондон да отидат на срещата с ветроходки,те ще пътуват със самолети,ама хаааааа...
Стига за екологията,**** съм ги тях :)

СТУДЕНТСКИ ГРАД

 
Такава свинщина няма :)
От няколко месеца вече съм "софиЯнец" и съм леко отвратен от обстановката в Студентски град и от обитателите му.

 Да кажеш,че е мръсно е меко казано. Навсякъде е матраш от боклуци и бездомни кучища,които допълнително красят обстановката.
Ниската култура на част от обитателите му също допринася адски много за "гетизирането" на иначе този така прекрасен "град".
 Седя си аз на една пейка в парка пред УНСС,радвам си се на хубавото време и какво виждат очите ми !? Една жена разхождаща някакво псе,взе че си изхвърли боклука който държеше в ръката си на тревата-СЕЛЯНИЯ !Това става при положение,че едва на няколко метра от нея има кош за боклук. После не съм я следил какво прави,ама сигурно ако скапаното й куче се е изсрало някъде на пътя по който минават стотици студенти към другите университети надали ще да го е махнала.

 Гадно ми е че има такива хора.Понякога си мисля,защо са такива? Държавата ли е виновна,че не ги наказва за дребните им селянии,които стават и големи или... виновно е семейството. Не са ли те възпитали вкъщи както трябва,навън си проявяваш идиотската природа :)

 ------

България :)

  Бойко премиер але,але,але....
Той към бездната ще ни отведе!
Хе,че то по-лошо може ли да стане :) Може,може.. :)

---
Това беше за днес ! А,да и весел празник на всички студенти :)






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1589122
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575