Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
02.06.2011 23:20 - А ТИ БЪЛГАРИН ли си !?
Автор: empire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3239 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.06.2011 23:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image


    Хелоу агейн !!!
 
  Скъпи мои стотици хиляди блогочитатели !!! 

Здравейте отново :)) По стечение на обстоятелствата и днешната ми публикация ще има леко хейтърски характер,но такъв е животът...  

   ...Радост и тъга...

Започвам да си мисля,че за някои люде той е повече тъга,но без те самите да го осъзнават това. 

  Надявам се всички,които сега четете тези редове да знаете що за "празник" - то е честване,а не ПРАЗНИК !!! е втори юни.  Ако не знаете значи сте много тъпи парчета / не е болка за умиране и аз не съм нещо много много :Д / , но все пак има надежда щом сте отворили тази страница и ето от тук може да се осведомите за какво става на въпрос : 
http://bnt.bg/bg/news/view/54118/2_uni_den_na_botev 

    Аз няма сега да пиша за това що за човек е Христо Ботев,колко гениално е творчеството му и че е един от малкото българи дръзнали да потвърдят написаното от тях със сабя и пушка в ръка.

   Решил съм да посветя няколко реда на онези люде,които се сещат че са БЪЛГАРИ   само на дата като днешната. През цялото останало време се срамуват,плюят,хулят съдбата че са родени в България,  но по празниците изведнъж се превръщат в истински ратници за БЪЛГАРЩИНАТА и всичко БЪЛГАРСКО.

   Вие ме отвращавете повече от
Мартина Балева --> цъкни. Честно . 
 
  Както повечето нормални хора най-вече мразя лицемерите,а това да плюеш нон стоп своят народ и държава и по празниците да се превръщаш отново в Българин е най-малкото мега лицемерно и глупаво.

    Отново идва онзи въпрос : Защо ? Защо го правят някои това ? В предишната ми статия си зададох въпроса "Защо хората на пишат на кирилица в интернет ? " , отговор окончателен все още не съм открил... Но това е още по-глупаво. Защо ?

  
  Ами това е от мен за тази вечер... малко кратичко излезе,но не ми се занимава да пиша есета по никое време. Хайде лека нощ и не забравяйте да бъдете Българи и да си пропомняте за светлите личности от нашата история и настояще не само по разни празници и чествания :)))

Поздрав за лека нощ с тази хубава песен... Да,не е българска,не е патриотична, но или си родолюбец постоянно или не си. This is it. 
   




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590894
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575