Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
14.02.2008 16:21 - Спомени+хубава музика
Автор: empire Категория: Музика   
Прочетен: 2049 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2008 16:48



image


   Днес е Свети Валентин или пък Трифон Зарезан?! Хе,не знам какво ще празнувате,но аз няма да празнувам никой от двата празника-нито съм влюбен,нито има момиче което да ми е грабнало сърцето,а и не мога да се напивам напоследък :)

  Което си е голям проблем от една страна ...
Последните ми няколко опита да се напия завършваха с голям неуспех.Сядаме с приятели в някоя кръчма,бар,дискотека и започвам да се наливам здравата,когато в главата ми изскача мисъл от рода на : Абе,сега като се напия все едно не съм тичал и ходил на фитнес цяла седмица... и не мога просто да се напия!

 Хубавото е че установих причината защо-преди пиех от мъка по едно момиче,след това пиех по мъка към друго момиче и сега тези "мъки" не ми тежът на душата и не мога да се напия :)

 Но да премина директно към темата :)
Аз като всеки нормален човек съм се изпитвал чуството наречено любов-то те кара по-скоро да губиш контрол над мозъчната си дейност ( или пък въобще да изгубиш връзка с мозъка )отколкото да те извиси в облаците,но както и да е :) 

 Та сетих се днес за времената в които съм го изпитвал това чуство и ги свързвам с една невероятна песен,която не само че е супер мелодична,романтична и смислена,а също така и отразява един вид моето отношение към момичето с което бих искал да бъда :) Стигал съм говорил-надявам се да Ви хареса любимата ми песен INSIDE OUT в изпълнение на невероятният Браян Адамс!





Тагове:   музика,   спомени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590891
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575