Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
15.11.2008 13:55 - Хубавата музика :) part 1
Автор: empire Категория: Музика   
Прочетен: 2893 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 16.11.2008 10:06





     Честно казано от адски много време се каня да го напиша тоя постинг!!! 
 За тези,които ме четат за първи път само леко ще им загатна,че не съм особен почитател на модерната музика в частноcT рапа-това е възможно най-голямото извращение в музиката след чалгата може би... 
Макар,че чалгиика като се понапия си слушам без никакви проблеми и угризения след това,но "Уест сайд мада фака" нещо не ми понася :)

 За мен хубавата музика не е тази в която се пее за пари,за чукане,за BMW-та,мерцедеси,камиони,салати,апване,пииване,комшиики,руси пачи и т.н. 
Хех,естествено си има изключения,но не мога дори да си помисля да сравня песента на супер звездата Кондьо - "Мъни,мъни" с песента на ABBA-MONEY :)
 Предполагам,че не се сещата за чак толкова много песни и певци,които не пеят за гореизброените неща,но всъщност не е така и мисля,че леко се отклоних от целта на постинга ми - да ВИ запозная с любимите ми певци и с техните хубави песнички :) 
 
  
Ще започна с моя любим певец - Браян Адамс image
 По народност е Канадец,а аз самият допреди няколко месеца си мислех,че е англичанин,ама на :) 
Едни от най-хубавите ми спомени и моменти,които съм изживял ги свързвам с някои негови песни и когато и да го чуя почти сигурно си оправям по принцип скапаното настроение :) 
 Почти сигурен съм че дори и заклетите чалгари ( като мен :S ) са слушали неговите супер хитове ALL FOR LOVE ( тука пее с още народ :Д ),ALL I WANT IS YOU,Have You Ever Really Loved a Women, Please Forgive me,SUMMER OF THE 69 ...

 
  Познато нали :) Но херр Адамс има поне още една дузина песнички,които си заслужава човек да ги чуе на всяка цена и ако го направи ще стана един от многото феновете на този невероятен изпълнител :)

  Любимата ми песен е също на Браян Адамс - INSIDE OUT  ... С тази песен като цяло ми се изразяваше до един момент отношението към уж по-нежната половина на човечеството момичетата,сега не съм чак толкова сигурен дали мисля все още по същия начин,но знае ли човек :) 

---С тази песен свързвам тръпката на първото попадане под властта на любовта : http://www.vbox7.com/play:3d7a368d  

Друга негова велика и супер яка песен е Heaven,просто се чудя може ли човек по друг начин да се чуства,когато е намерил това което е търсил цял живот и най-накрая го е намерил и когато чуе тази песен да не си каже : "Оу,май Гош... сякаш песента е писана специално за нас ! " :)  http://www.vbox7.com/play:f8e54885

  Завършвам ето с тази негова песен в дует със Барбара Стрейзънт-I found someone за която съм убеден ( песента имам предвид ),че един ден като се оженя тази песен ще звучи на сватбата ми :  http://www.youtube.com/watch?v=xXuQJX30Vuc    :) 

 Невероятен певец,още по-невероятни песни !!!

 Продължавам с още един супер известен певец - STING 
                                                    image


   Неговите песни повече от двадесет години радват хората по света,но съм сигурен и че тук ще ви препоръчам няколко парчета,които надали сте слушали :) 
Когато бях на 14 години и лятото трябваше да работя на един коктейл бар ( малко кофти някакъв малък да продава алкохол на англезите,ама такъв е живота :) ) си закупих от Централа гара в София два диска с музика и този,които беше на STING го взех най-вече заради картинката :D 
 Няколко дена по-късно осъзнавах,че не само картинката е хубавa :D
Но стига съм Ви занимавал с глупости,ето ги и трите ми песни на STING,които смятам за The best :

STING- Fileds of Gold .... невероятна прочуствена песен за нея не мога да кажа нищо повече :  http://www.vbox7.com/play:82ce3edc

STING -  Love is the seventh wave ... Не сте ли съгласни,че любовта е "седмата вълна" ? :) И донякъде ми е доста неприятно,че трябва да се живее с чернокожите и китайците,но е за предпочитане пред масовите кланета,убийства и страх ... :)  http://www.vbox7.com/play:bf334ce9

STING -  Fragile ... чуплива,чуплива е човешката душа и сърце... 
                           http://www.vbox7.com/play:e66be2d8


Естествено има още много неговите песни,които си заслужават да бъдат чути като мегахита DESERT ROSE,If I ever lose my faith in you,When we dance,Stolen car...

 Но засега ще бъда щастлив все пак ако някои от хората,които четат скромният ми постинг да чуят песните,които съм изброил и да бъдат с една идея малко по-усмихнати на живота :) 

 Очаквайте още ... 
 И за финал една прекрасна песен и специален поздрав за Елина :)
 


  






Тагове:   музика,


Гласувай:
0



1. hera - Поздравявам те за постинга :)
16.11.2008 01:23
Поздравявам те за постинга :) Очаквам продължението!
цитирай
2. empire - :)
16.11.2008 10:07
Благодаря :)
Песента мисля,че не тръгваше,но май я оправих :D
:)
цитирай
3. анонимен - заслужава си да видиш и чуеш;)
08.12.2008 21:18
:)браво,Джугане-направил си го със стил!!!...и отново да спомена и аз моята песен- Desert rose-Sting!
цитирай
4. анонимен - iskam da te pomolq za ne6to
07.03.2009 21:27
opitvam se da namerq prevoda na Bryan Adams - Inside Out no ne uspqh,ako go ima6 mn 6te se radvam da go spodeli6 s men za da vidq za kakvo stava na ? v pesenta
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1591042
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575