Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.02.2008 14:04 - За шиптърите и Косово
Автор: empire Категория: Регионални   
Прочетен: 8015 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 21.02.2008 14:08


image






Meine Meinung uber Kosovo :

Виждали ли сте албанци някога? Не сте най-вероятно !

   През моят кратък живот съм имал щастие да контактувам с много хора все от различни нации-англичани,немци,руснаци,норвежци,финландци,чехо-словаци,абе въобще цялата западна и не само  работническа класа която идва по Черноморието ни.
  Та миналото лято имах "честта" да се срещна с малка група албанци в една дискотека ( за тези които са ходили в Сл.бряг дискотеката се нарича "Lazur" ) ,та по темата - веднага можеше човек да забележи,че на тия работата им не е читава-само по цвета на кожата първоначално,а след това и по циганският им говор,което ме подсеща,че сега се изказвам като расист-какъвто съм!
  Всъщност не бяха чак толкова мургави,но имаше нещо някак си ориенталско в чертите им.
Та гледам ги тези сладури цяла вечер се опитват да забият някакви бели европейки,но за тяхно нещастие не успяваха и накрая след като станаха прекалено нахални пристигна охраната и почанаха да ги подканят с шамар-ритник да си ходят от дискотеката,но в момента когато вече бяха кандирисали да си ходят група младежи-сърби по всяка вероятност започнаха да псуват албанчетата от чиито думи разбрах единствено " Пичка ви материна " и думата "шиптър"!
   Какво стана ? 

-Нищо,албанците тръгнаха да бият сърбите,охрата обаче ги изхвърлим и двете групички навънка и натам не знам какво е ставало.

Поуката от тази история-и аз се чудя каква е ...

   Та сега по темата-шиптарите правят по 10-тина деца,точно като циганите.Преди години,както съм чел в Косово етническата картина не е била в полза на албанците,но след един добре планиран демографски взрив--стигаме до милион-два "малцинстващо" население...
Живеят си заедно сърби и албанци... онези дават зор за независимост... идва Милошевич... идва НАТО ... и ето сега независимост за Косово.

  Нека само малко да си помислим... в кои ли държави в близост до тази така размирна бивша сръбска провинция може да се случи нещо подобно със същият или друг подобен етнос...-Правилно отговорихте-България и Македония ! След време и албанците в Македония ще дадат зор за независимост и естествено Европа и американските евреи ще им я дадат...

А сега да си представим нещо още по-близко... българските "турци" в Родопите и Кърджали решат и те да си направят автономия-тогава какво правиме?  Нищо,същия к*р е като при другите.

 От историческа гледна точка сърбите не трябва да им дават в никакъв случаи Косов-именно там биват разбити и последните балкански воиски от османците и попадаме балканските народи под вековно турско иго !

 Не съм им фен на сърбите-направили са ни много мръсни номерца през цялата ни история,но все пак мисля че сега трябва да ги подкрепим!






Гласувай:
1



1. juliannikolov - ***
22.02.2008 09:56
Съгласен съм напълно с разсъжденията. Впечатлявам ме,че един 17 годишен младеж вижда това, което нашите жалки и продажни политици не могат да разберат. Признаването на Косово автоматично ще доведе до същото в Македония, а след това сме ние.
Разбира се албанците действат така смело само, защото се ползват с абсолютната подкрепа на САЩ, които повече от 50 години разработват плана за ислямизация и деславянизация на Балканите.
Със Сърбия сме имали конфликти, но такива конфликти е имало между всички съседни държави (например Швеция и Дания често са водели войни помежду си, но това не им пречи да поддържат отлични отношения, няма да забравя как на европейското през 1992 г., което се игра в Швеция, почитателите на домакините бурно изразиха радостта си, че Дания е победила Франция в другата група).
Сега ситуацията е подобна на тази през XIV век, удивително е, но нито историците, нито политиците не правят тази аналогия в публичното пространство. В този момент всички християнски народи на Балканите трябва да са единни и да не повтарят старите грешки, защото направим ли го сме загубени...
цитирай
2. mitternacht - Ето
22.02.2008 12:40
този младеж е изказал точно моето мнение :))
Браво!
цитирай
3. анонимен - мнение
17.10.2008 13:57
Аз се включвам малко по- късно,даже държавата Косово е факт вече,но не съм съгласен с вас.Първо този прецедент ще позволи ако все пак някои от комунистите който ни управляват от 1944 да надигне глас и за Западните покрайнини. Второ албанците никога не са имали с нас допирна точка и нищо не сме деляли с тях. Не че няма българско малцинство там,но това е дълга тема.А за мен лично каквото е хак за сърбите, за мен е хубаво. И трето нашите "турци" по Родопите са помаци, а и тази територия няма обща граница с Турция, за това такава автономна държава без протекции е химера. Турците да по Лудогорието предимно, а так там за автономия не е нужно и да се споменава.
цитирай
4. анонимен - И аз съм 17 годишна, ама х2
14.05.2010 13:07
Въпросния младеж не знам колко ходи на море, ама ми се струва, че аз съм ходила повечко (най-малкото заради годинките ми). И определено съм видяла повече проблемчета - и то не от албанци, по-скоро от македонци и сърби. Не оправдавам Милошевич, нито НАТО (всъщност тайничко съм ЗА НАТО) заради войната (все пак съм жена). Факт е, че ако не бяхме дали коридор на НАТО - сега тук щеше да е като при тях - ако щете ми вярвайте - там още се колят и бесят, войната не е завършила, обявено е временно примирие. Имам щастието (или нещастието) да познавам страшно много сърби, македонци и албанци (говоря езиците им) и бих се сдържала от коментари като горния. Момчетата, които си видял, синко - най-вероятно са турци или турски цигани... Албанците нито са мургави, нито имат дразнещия цигански акцент в говора. Освен това, допреди 2-3 месеца те НЯМАХА разрешение за визи (както сърбите и македонците). Все пак на 17 е малко рано да се бистри политиката.
цитирай
5. анонимен - хаха
28.09.2010 15:45
да бе,точно албанците са си бая черни и с цигански акцент,май и на теб ти е рано още 17х2 :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590688
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575