Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.11.2007 16:41 - This is the new HIT !!!
Автор: empire Категория: Забавление   
Прочетен: 2108 Коментари: 0 Гласове:
0




  Обичам да пиша :) 
 Точно така,обичам да пиша,но предимно пиша глупости :D

Ето това са 2 ( две ) невероятни стихчета написани лично от моя милост ! 

Първото е посветено на едно момиче,а във второто става дума за една калинка :)
 Наслаждавайте им се :)

Стихче за Далматинеца

Далматинец,далматинец
аз те знам
искаш нещо да ти дам
на ти кокал да гризеш
голем да порастеш.

Далматинец,далматинец
зъл си ти,искаш да
ме ухапеш с острите си зъби.
Кокал няма да ти дам,а само
шамар голям.

Далматинец,далматинец
я сега кажи колко ракии
снощи ти изпи?Една или две
или направо цялото шише!?Добре се
беше омазал и на дивана бе заспал!

Посветено на една моя съученичка.





Стихче за Калинката ! ( за 2 минути )

Нашата Миленка си имаше калинка
злобно животно бе тя тари ри ри ра
тази калинка не бе като малинка
яростна беше като слон и бърза като кон!

В един хубав ден нападна ме тя
и почти ме разкъса!
От изневиделица се появи и ме
ухапа със своите остри зъби !

На калинката обаче аз и
дадох да се разбере !
Тя усети небесния ми гняв
и получи тупан голям !


Стихчетата нямат особенa художествена стойност,нито пък рима ( е на места имат де ;-) ),но са забавни :)
Или поне аз така си мисля хах

 



Тагове:   HIT,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590695
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575