Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
19.04.2009 00:53 - Ти си лицемер.
Автор: empire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5881 Коментари: 14 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



  Ходи тая вечер на църква нали?
Обиколия три пъти,побута се малко с хората,запали свещ и се прибра вкъщи.

  Цяла години не ходиш на църква,даже си правиш ебавка с поповете и религията като цяло,а като дойде Великден и Коледа отиваш тогава на църква.
Това знаеш ли как се нарича ? ЛИЦЕМЕРИЕ ! 

 Правиш го не защото го чувстваш от вътре,че трябва да отидеш на черква за да почетеш делото на Христос,а защото ще има "ного народ,че стане муабето" и т.н. подобни малоумни причини.

 Това е изключително неправилно и идиотско деяние. Но щом си го направил най-вероятно правиш и редица други идиотски деяния постоянно.

 ПО-добре признай пред себе си,че не вярваш в тези щуротии и спри въобще да ходиш на църква и да се правиш,че вярваш в Господа и Исуса Христа.
 Бъди откровен АТЕИСТ и живей с една идея по-щастливо ! 

FIN



Тагове:   великден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. baletlnetpepas - ами ако не съм
19.04.2009 01:04
днес на църква, а съм вярващ какво да направя?
цитирай
2. анонимен - ...
19.04.2009 01:06
Точно това си мислех и аз докато стоях със свещ в ръка тази вечер пред църквата... колко много хора са дошли само за да се видят с този и онзи или просто защото така правят всички... девойчетата гримирани, изписани, с късите поли, по-скоро за някой публичен дом, отколкото за църква... един татуиран младеж (може би моя възраст, към 30-годишен) ме изблъска, за да мине напред. Нищо не му казах. Само го погледнах и се зачудих кое точно му е християнското на тоя тип. Но не ни е дадено на нас правото да съдим... има кой да се грижи за това.
А сега... Честито Възкресение Христово, драги Импайър :) Бъди здрав!!!
цитирай
3. milamam - Точно това си мислех и аз тази вечер, ...
19.04.2009 01:06
Точно това си мислех и аз тази вечер, когато заведох децата на църква. Имаше всякакви - от супер набожни, до такива дето си правят сбирките, защото има повод да се съберат. Мислех си колко от тези хора наистина знаят за какво са тук. Дали наистина вярват в това или просто - традиция. Само децата ме питаха непрекъснато - мамо защо се казва великден, мамо кой е Христос, мамо защо е умрял, мамо кога ще пее попа, мамо аз мога ли да стана поп, мамо...Но когато чуха камбаната да звъни и в един глас казаха - Христос воскресе, домиля ми, да знаеш. Май те са единствените, които все още искрено вярват в това, а ние, ние сме неверници...
цитирай
4. miaa - Честито Възкресение Христово!
19.04.2009 01:11
Вяра и любов!
цитирай
5. empire - хх
19.04.2009 01:11
Номер 1 - толкова си и вярващ значи :D
Хи хи :)
цитирай
6. анонимен - Аз не съм лицемер
19.04.2009 01:24
в това отношение поне :) Не вярвам в дрънканиците на никоя религия и в храмове не ходя , но пък честитя религиозните празници на всички вярващи от уважение към идеалите им и тях самите .
Поздрави !
цитирай
7. empire - хх
19.04.2009 01:27
Благодаря за истинското мнение !
Поздрави и на Вас ! :)
цитирай
8. shtastlivkrai - Човек с мнение си!
19.04.2009 01:31
Аз също не съм вярващ, може би щях да бъда, ако ги нямаше тези грозни попове, дето чукат курвите и чакат да им свърши литургията за пият една чаша ракия и изпушат някоя друга цигара. Бог няма, това е ясно, аз обичам българските празници, защото тогава се сплотяваме, трябва да се вярва в нещо, може би не в бог, но в хората ... в празните дни които създават и за които проливат кръвта си. Българийо, обичам те!
цитирай
9. анонимен - ssk
19.04.2009 09:19
Пак говориш глупости. Като не могат младите да бъдет вкарани в църквите през останалата година, то поне на тези светли празници да могат да се докоснат до религията.
Според мен това е повече положително, от колкото отрицателно явление.
цитирай
10. cefulesteven - Предпочетох да се гушкам с гаджето, ...
19.04.2009 11:02
Предпочетох да се гушкам с гаджето, днес можем и да минем да запалим по свещ, но още не сме решили. Иначе съм вярващ. Често влизам за бърза молитва и свещ, но не и по големите празници.

цитирай
11. empire - xxx
19.04.2009 16:26
Станиславе,как се докосват до религията мамата си е ебало :)
Писал съм защо отиват на църква и това не ми се вижда особено РЕЛИГИОЗНО и най-вече МОРАЛНО :)
цитирай
12. анонимен - Василий
22.04.2009 21:15
Точно така, Станиславе, на мнението на Empire съм. Миналата година отидох да почета празника с теб и двама атеисти в църквата и останах разочарован, как мислят, че са светнали в очите на останалата част от града, а иначе парадират с атеизма си. Палят цигари от свещите и пушат в църквата, както и пият там. Ако така ще "се докоснат до религията" по-добре да не ходят въобще - провалят празника на останалите. Знаейки какво ще е тази година реших да си спестя главоболията и угризенията, че съм паднал на тяхното ниво - лицемер и само ги наблюдавах от 100 метра.
цитирай
13. empire - xx
23.04.2009 12:26
В Самоков видях и такива дето се бяха напили преди да отидат на църква :X
цитирай
14. анонимен - Василий
26.04.2009 15:25
Ами те за стимул, иначе ги е срам говедата. Ко да ги е срам, то мене ме е срам, че ги има такива в България
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1585202
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575