Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
26.08.2008 16:45 - Тоталейшън Пиянейшън и Простейшън !!!! part I
Автор: empire Категория: Забавление   
Прочетен: 2055 Коментари: 4 Гласове:
0





    Весели истории от нощният "ми" живот из Sunny  бряг- в тази статия се пише за пиене,ядение,опипBaние и размисли на тема как САМОКОВЦИ сме най-великият народ !!!



    23 of AUGUST


   Пецо - един "майн комараД" пристигна в Сл.бряг.
и решихме още първата вечер да го отпразнуваме в диско "Лейзър" ( дискотеката всъщност се казва LAZUR ,но ние по самоковски така я кръстихме,звучи някак си по-лежерно,разбираш ли ... ) !

   3апочнахме се с по една голяма водка + red bull попитахме барманката дали случайно не и се намира една бутилка Бургас 63,ама кухата путка ми вика че нямало. Нищо,къртихме си водчица.

   Може би от водката,която малко мязаше на спирт желанието да прасна някоя слива тая вечер нарастна до небето ( хех,до пъпа де... ) Навивам го Пецата да зарибяваме некфи,обаче той не искал да се занимава с чуждени,отхцното му оправдание беше " Бате,ся не мога да си спомням нещо дето съм го учил преди 5 години да и говорим на некфа ... Дай,да ходиме у чалгата с некои наши... "
 
Но все пак атакувах една мацка,ала бала,отивам до нея и я питам "Do you speaking English",а тя ми се усмихва и ми отвръща "Yes",следва "May be if you wanna we can drink something together with your friend ( още някаква мацка ) and that boy over there" ( ако не разбирате англецки,да ви е*а в смотаняците :D ) хех,може ли да ми устои някоя мацка съм пиян ? :Д 
    
Дойде,говорих си с нея,а Пецо не продума на другата девойка.Оказа се че мацката е сръбкиня и винаги като срещна някого от тяхното племе в главата ми се зараждат две помисли-или да му го начукам или да му прережа гърлото-може би сте запознати колко приятно са ни клали сърбите в Македония и продължават дори с безкрайната си наглост... В тоя случай исках първото-ставаше за разплоД,говорихме си,поканих я да танцуваме,потанцувааа ме и дойде момента за атаката,пипах я по краката,по дупето ( тя ми даваше естествено,никога не бих си позволил да я пипам някоя без да ми даде разрешение с действията си :D ) и така налегнах я както се ВИКА,обаче ударих ГРАДА ... Може би тя мразеше българите,затова след известно време ми каза " бля бля бля ноу секс " и аз си отидох ... 
  
   За какво ще ми е тая сръбкиня като няма да я перкам по Белградският лес ? 
Продължихме със запиването и стигнах до гениалната идея,че САМОКОВ все пак може някой ден да завладее света и да бъдем наистина нещо като богоизбраният народ,единствено ако на бойното поле вместо с куршуми и снаряди да се решават битките,РАКИЯТА и ВОДКАТА да бъдат "weapons of war"!!! 
 
    Просто си представете следната картина ...  
12 хилядната самоковска армия на пияниците е достигнала до Каталаунските полето,кадето преди много години западната Римска Империя успява да спре Атила и хуните... но сега няма да стане... над 1 милион от най-добрите пиячи на запада - ИРЛАНДЦИ,ГЕРМАНЦИ,ШОТЛАНДЦИ и каква ли не още професионална пиянска наемна армия се е събрала за да спре нашествието на самоковците.... 
 
   Битката започва .... Долнобанската ракия от която черпят сили нашите воини е много силна и част от враговете биват сломени само от миризмата й ! Но те са много .... прекалено много ... дори и за опитните самоковци,които прегазиха Балката,опустошиха германските пивници и ето ги на ! 
 Напъват ирландците с тяхното уиски,германците с бирата си и в най-решителният момент когато самоковци ще се пречупят .... става чудо.... в далечината се задава малка и сговорна дружина,която си пее "Ай,скасе,скасеее субулимбу дурубимбо,ай скасе скасеее" ... 

Това е ШИПОЧАНСКИЯТ ОТРЯД... Но от след тях идва силата,която ще сломи запада... РАДУИЛЦИТЕ .... и се хвърлят в пиенето с дамаджана в ръка ! 
 Жестокостта с която унищожават ракията е просто нечовешка.... запада е обречен....

  И това мили хора си го мисля при наличието на толкова красиви тела около мен... бога ми наистина не съм бил добре....


  До края на вечерта не стана нищо друго интересно-денсихме си насам натам,някаква дебелена опита да ме "пробие",но не и се вързах и вечерта свърши към 5 и 30 ... не питайте как бях на другият ден....


 Очаквайте продължение...





Гласувай:
0



1. анонимен - .]
26.08.2008 22:05
UnikaLen !!!!!
цитирай
2. empire - xx
27.08.2008 14:55
10x :P
цитирай
3. анонимен - Селанин
28.08.2008 22:39
Не може ли тая армия да я изберем първо от кой град ще е, че като ги няма силистренци няма шанс за победа.
цитирай
4. empire - xxx
29.08.2008 15:53
Ако искате и вие да воюватe - чуствайте се поканени да си организирате собствена дивизия във Великият ни поход за завладяването на Запада...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: empire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1585244
Постинги: 137
Коментари: 1034
Гласове: 1575